Nu kör jag igång igen!

Som ni kanske har märkt så har jag haft extrem bloggtorka. Men jag har nu kommit på att det är skönt att delge er och skriva av mig ibland om allés Jag vill skriva om både mitt liv i vardagen och diabetes påverkar mig och hur jag tänker och hur jag gör. åra försöka använda så mycket bilder som möjligt.mvet ni hur mobilbloggen fungerar?På min instagram så får ni se bilder: JosefinaOlsson heter jag där, Efter en utgång igår så vaknade jag inte förrän 10 och kunde inte stå upp. Frukosten intogs kl 12 som bestod av fil och flingor som är standard i mitt hushåll. Vaknade med ett värde på 10... Jag får väl vara nöjd med det.  Innan middagen hade jag dock 16. Då visade pumpen att jag skulle ta 4eh. Innan middag hade jag 12 och pumpen visade att jag skulle ta 6 eh- kolhydratsräknar.  Dagen efter man varit ute och festat så kan blodsockret hoppa eller svårt att få ner det.  Dagen har bestått av kompis-bakis-häng, tvätt, städ och storkok. Gjorde världens godaste knäckebröd som består av majsmjöl, sesamfrön, linfrön, solrosfrön och olivolja och vatten. Så jäkla gott med lite smör på eller ost. Höjer inte blodsockret alls heller:)  Nä nu ska jag hälla upp ett stort glas sodavatten med fin light-Stevia innan långfilmen börjar! Ha en fin söndag hörreni:)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Sjukt jobbigt att texten hänger ihop utan radavstånd. Sedan stavfelen beror på att t9 ändrar orden och sätter ihop ord som jag inte vill. Jag ska göra mitt bästa för att det inte ska bli några stavfel.

2012-08-26 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0