Vecka 43

Jag har precis kommit hem från en redovisning i skolan av ett utvecklingsarbete som skall göras och redovisas nästa vecka. Var ute och gick en timme i morse och trodde jag skulle få känning när jag kom till skolan. Men det fick jag inte som väl var för jag minskade bolusen till frukost och basalen också. När jag hade pennor tidigare så fick jag alltid känning när jag kom till skolan även att jag minskade på frukost-insulinet. Nu blir det lunch och sedan till Ikea med en vän för att köpa mängder av ljus! Därefter blir det förmodligen en afterwork för att avsluta veckan. Var på apoteket och hämtade ut insulin, teststickor och annat till resan innan. Jag kommer att ha dubbelt av allting och fördela allt i olika väskor så jag har extra om någon väska skulle komma bort. Ska försöka lita på flygbolaget;) Ha en bra dag! /Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0