Pump

Som ni flesta säkert vet så ska pumpen inte gå på högkostnadskortet längre. Läste en artikel om det i Gp idag och ska fastställas 2013. Jag mår så otroligt bra med pump. Kan skjuta på frukost/lunch/middag en timme utan att jag mår dåligt. Vad händer om man inte kan använda pumpen mer pga kostnad? Ska jag/man då åka in och ut till sjukan ofta? Vad kommer inte det kosta i längden får landstingen? Nu fick jag allt skriva av mig lite. Nu blir det en god middag och plugg därefter. Imorgon är det en speciell dag. Jag återkommer om vad senare. Ha en trevlig kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: JOAKIM

Kika in bloggen..

2011-10-27 @ 16:12:19
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0