Upptagen

Haft en himla bra dag i skolan. Vi hade en gestaltning där vi gick luciatåg och spelade olika roller. Alla såg glada och nöjda ut med vårt uppträdande. Situationen kommer från en VFU-skola där detta utspelade sig. Väldigt intressant. Jag ställde min LLU:are en del frågor för att kunna göra en analys och gestaltning.

Idag har jag bara gjort to-do saker. Pga kursavslutningen så har jag varvat ner, men har fortf en tenta att få reda på....spänning.

Imorgon blir det stan med S och luncha och därefter ska jag ficka ett med mera kort så jag kan få fina erbjudande till en ny vår-cykel är det tänkt. Har länge funderat på en lcd-tv men eftersom jag inte ser så mycket på tv och vill cykla mer till och från skolan så kan det ju vara en bra idé att investera i. 

I morgon ska jag även kolla biljetter till hockeyn i Skandinavium på måndag, sticka till jobbet och kolla kläder inför klördagens jobbpass, ringa mitt sommarjobb om nytt sommarjobb, ringa min LLU:are ang fältstudier och mitt upplägg av studierna.

Så nu vet ni min dag!

För övrigt ligger mitt blodsocker mellan 5-13. Jag är nöjd och mår bra. Jag är ett med min rosa pump och min testapparat.

over and out
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0