Welcome to my place

Vad trevligt att just du hittade hit:)
Här är en nystartad blogg där jag ska berätta om min daiabetes, känslor och vad jag gör.
Jag har haft diabetes sedan jag var 12 år gammal och idag är jag 21 år.
Det är ständigt en kamp och jag blir aldrig nöjd med mitt hba1c. Detta är något som bloggen ska hjälpa mig lite med och så jag blir sporrad.
Min mamma har haft diabetes sedan hon var 6 år och har ett hba1c på 6,7. Detta är ibland verierande beroende på livssituationen.

Under min vardag så försöker jag träna, äta rätt, slappna av, och hitta en balans. Jag studerar nu vid läraruniversitetet vid Göteborgs Universitet.

Mer kommer om mitt liv. Välkommen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0