Torsdag...snart helg

Hej alla mina vänner=)
Idag så va de ingen vanlig dag, nä för de e torsdag....närmre helgen:)
Jag testa inte mitt blodsocker i morse för jag är en sjusovare.. Jag testa mitt blodsocker två h efter min frukost. Den bestod av två munnar kaffe och en rund tunnbrödmacka med smör på. Ja...jag tog 8enheter och metformin, så efter det hade jag 17 i bldsocker. How??
Jag putta in 5 extra enheter vid 10-tiden sen tog jag en frukt. Jag vet inte varför jag tog dendär klementinen. Mest för att alla andra gjorde det.
Till lunch åt jag två dl soppa, en macka och vatten och tog 9 enheter. Två h efter då hade jag 1 i bldosocker. How??
I eftermiddags köpte jag kaffe och en banan för jag blev "lurhungrig" Tog 5 enheter till det. Sen gav jag upp mitt kämpande.
Jag har inte ställt in mig efter min studieresa så de kan vara därför jag ligger så högt, eller så beror de på att jag inte hinner träna för jag har alldeles för mycket i skolan=(

I morgon ska jag redovisa min afrikaresa för mina småttingar. Jag e inte så förberedd och det beror på att jag inte har tid till att plernera lektion för att jag har två tentor nästa vecka. Aja, wich me guuud luck 2morow=)

Jag har förresten beställt två Cara-armband. Ett till mig och ett till mamma i julklapp. Det går ju 5 eller 10kr till diabetesforskningen när man köper dem:)

Kram å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0