AW

Godagens kära läsare! Hoppas att ni mår bra, det är ju trots allt helg nu=)

Jag har jobbat 35h på svenska mässan och haft föreläsningar i skolan. (För er som inte vet så läser jag kurser nu).
Det är båtmässan nu så det är mycket att göra. Mina regelbundna måltider har blivit förskjutna....kommit hem kl 22 och inte ätit middag, endast lunch kl 14. Mitt bs har då legat på 24 när jag inte har ätit något?
Tur att jag inte har det så varje dag.
Stress påverkar ju blodsockret...sedan får man/jag huvudvärk av högt bs...som leder till att jag inte kan plugga/göra bra arbete ifrån mig.

Nu tillbaka till rutiner, träning och ska ge mig på Lchf mer strikt. Jag har tänkt lite på det innan, men nu har jag lite mer motivation..får se om det är tillräckligt;)
Finns ju en massa goda recept och man blir ju mätt och piggare av det...och det bästa är att jag kan sänka insulindoserna.

Snart ska jag gå ner på stan å möta en vän och sedan möta upp de andra för ett glas på en bar i Linné.


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0