Life

I lördags vaknade jag med ett värde på 8a, sedan åt jag frukost. Åkte till Ikea några timmar senare, åt en banan för att inte bli för hungrig när jag är där. När jag sedan testade blodsockret efter en timme så hade jag 28.... Helt jättesjukt. Tog 8eh och kl 21 mådde jag bra igen. Lagom för att möta upp vännerna på stan. Idag hade jag 5 i bs efter jobb..åt fil och lite flingor och stack på spinning, kopplade ur pumpen och efter träningen hade jag 18. Skoj. Har jag nämnt att jag inte alltid är vän med min diabetes? Visserligen ska man testa sig fram, men om kroppen reagerar olika varje gång..hur ska man då göra. Chansa. Men denna frustration över hur kroppen ska reagera. B.Ö.L! Men det är inte alltid en dans på rosor...
Tack å hej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0