?

Idag vakade jag halv 8...borde gått upp kl 7 men stängde av klockan i sömnen. Bussen till min träning gick 15 min senare så det var bara att snabba på. Jag är glad att jag ens vaknade INNAN bussen gick.

Kom till träningen och hade 19 i bs. ibland förstår jag mig inte på min kropp. Jag hade 12 när jag la mig och sov kvällen innan. Aja...sen fick jag 7 i bs (tog 4EH när jag hade 19) därefter åt jag brunch med en vän och innan de hade jag 16. tog en massa enheter extra till maten men inte fick jag lågt för det. Hade 17 när jag kom hem och tog 5 EH extra och gick ut och gick...nu efter hade jag 19. Funderar på att ändra basalen?

Iallafall så har jag bakat mitt favoritbröd idag, två limpor. MUMS men jag har inte kunnat smaka något för jag har ingen aptit=(

Lite av min söndag dehär...Nu ska jag se Time out sen Wallander=)
kram ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej



Kom av en slump in på din blogg (via en annan blogg jag följer) och vill tipsa dig om att vi kommer snart att lansera något unikt. En trosa med förvaring för insulinpump!



Vi har jobbat länge med både design och funktion och valt ett material som vi tycker är fantastiskt.



Trosan är ypperlig, allra helst när du tränar då materialet Tencel leder bort fukt från pumpen och den ligger även skyddad i fickan.



Vår testgrupp är mest nöjda över trosan just när de tränar och även nattetid. Ett perfekt sätt att förvara din pump.



Besök gärna vår blogg och snart kommer vi att lansera vår webshop!



Mvh

Hanna

2011-03-15 @ 19:19:36
URL: http://annaps.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0