Home

Nu infinner jag mig på annan ort. Resan hem gick bra och J fick hjälpa mig med väskan en bit. Vilken gentleman. Satt mig på tåget, tog en macka och började läsa "urspårad" som handlar om ett barn ´som har diabetes vars förädrar inte har tid att ta hand om henne. Läst typ 20 sidor så jag har inte kommit så långt ännu...men den verkar spännande. När jag kom hem så blev det en himla god måltid som mamma gjort från" Elle mat och vin" med kycklingfile med dijongsenap, grönmögelost,soltorkade tomater pinjenötter och en omelett med spenat och paprika. Även italiensk färskpasta till det men det tog jag såklart inte.

mina värden igår låg mellan 6-14..kanske ska höja bolusen?
Idag har jag startat med ett värde på 10(högt) och så nu har jag 18 i bs. Så jag är depp, ligger i soffan och ska vila.Jag blir ju så matt och orkar ingneting när jag har över 13.

Idag har jag och mamma bakat..hon bakade bröd och jag gjorde kladdekakor i leopardformar med smält choklad över och en kaffeböna på. Har inte smakat de ännu för jag har så högt bs. Det jag såg var att de sjönk ner mkt efter att jag tog ut de från ugnen.

När jag får högt bs så är det precis som att jag inte vill testa mig och sova bort mitt höga värde och vakna tip-top igen. Jag är på god väg att somna iaf.
I morgon så ska jag försöka komma iväg till en loppis vid hälsans hus i Helsingborg! Jag hoppas det blir ngt av det.
Idag har jag förresten hittat en vit pedistal som jag ska ha i hörnet av min lght. Med en fin vas med blomma! sen hittade jag även äldre vita fönster som jag vill sätta in speglar i istället. Ett senare projekt. Sen vill jag hitta ett konsolbord också. oh nu är det mkt jag vill!

Ha en fin helg/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0