PP

Alltså, behöver dela med mig av min händelserika dag.
Idag hade vi redovisning och opponering på en annans arbete.
Jag hade förberett allt i minsta detalj, en redovisning på max 20 min...min redovisning idag var kl 13.00..Jag prata med några klasskompisar på förmiddagen om att "mardrömmen är att powerpointen inte fungerar nu".
Undra vad jag råka ut för!? Vad tror ni? Nä precis. Det gick inte därför att power-pointen var sparat i et odt-format. Göteborgs Universitet stödjer tydligen inte det. Som det kan gå!

Där stod jag och darra som ett asplöv samtidigt som jag nästan kände att tårarna var påväg. Men what to do!? Inget å göra så det var bara att redovisa utan power-pointen allt som jag övat in.

Men nu är denna delkursen gjord så nu är det bara examensarbetet kvar! Så härligt.

Nu måste jag rusa iväg.

Ha en trevlig kväll=)

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0