VattenPolo

Igår kväll tränade vi en grymt hård träning, riktig fys med upp och ner från bassängen. Jag fick tack å lov ingen känning. Hade 18 i blodsocker när jag kom hem. HOW?
Tog 1,5 enhet och åt lite för jag var grymt hungrig ändå efter ett hårt pass. Därefter fick jag 15(på natten) men jag vaknade med 5. WIHO! =) Bra start iaf....sen fick jag 19 vid 11 tiden...ett stort HOW? där också. Jag som alltid äter samma frukost, gör samma aktiviteter.

Efter skolan gick jag och A på stan..där köpte jag ett par vita byxor på rean till sommaren. Sen åkte jag hem och påbörjade min middag som bestod av tacobiffar med guacmole och ungnspotatis och palsternacka. Mums, som jag stinker vitlök hi hi

Hade iaf 16 innan jag åt, tod 8Eh och fick sedan 11:precis innan poloträningen. Ganska bra, men efter en timme så fick jag 2,8. Uuuh jag va heeelt snurrig i bollen och kunde knappt prata normalt och bara svamla, man blir typ full och snurrig, jag sjönk som en sten(mer än vanligt) hi hi men jag Drack en Mer och åt en massa druvsocker. Gick sakta men säkert upp och kunde spela de sista 5 minuterna av polomatchen. Det var jobbigt å ståd vid sidan av och se de andra spelade, det stack i min kropp så mycket som jag ville spela.

Jag var så virrig...glömde mina simglasögon på kanten så det kom en kille och lämna dem. Jag gillar inte när jag får lågt och blir så konstig och glömmer saker. Sen att jag alltid glömmer vilket skåp jag låser in saker i på träningen, jag lägger så mkt tankar vid poloträningen och matchen så jag glömmer typ ngt annat som jag inte anser lika viktigt(även fast det är det).
Men jag tror iaf att diabetesen har en liten påverkan i det där. Som väl är det som är mindre viktigt(materiellt) som jag inte bryr mig så mkt om. Är ju viktigare att hålla sin grupp som jag är simtränare eller killen jag är läxhjälpare till, och skolan, och mitt andra restaurang jobb...eller kanske så är det för mycket för mig? Men det återstår att se!

Ha en mysig kväll! Jag ser fram emot en sovmorgon i morgon iaf för att sedan kunna dricka lite vin med tjejerna på kvällen:)

Kram

Kommentarer
Postat av: catta

Hej



har svarat dig i min blogg om diabetesen!

mkram catt

2011-02-14 @ 12:20:05
URL: http://www.cattasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0