Lau3 avslutad

Igår var en fantastisk dag. Jag var på anställningsintervju och fick jobbet som lagerarbeta. Det är enbart tider från 17-21 och det passar mig superbra. Inga helger!
Därefter mötte jag upp A,L,E på bussen till en klasskompis vid Härlanda för att köpa Thaimat. MUMS! Så gott det var och SÅ starkt.
En i min basgrupp är hudvårdsrådgivare får Mary Kay så hon hade en genomgång så nu är min hy len och fin. Därefter fira vid med en semla som jag bakat. Ännu mer MUMS! Men jag fick ont i magen efter=( En heldag med basgruppen är aldrig fel, så bra och skoj vi har det:)

Mitt blodsocker låg på 19 innan thai och tog extra insulin både till maten och en extra enhet efter för i thaimat så är det mycket snabba kolhydrater.
Innan jag åt semlan så hade jag 13 och tog två enheter till den. När jag kom hem sen vid 18-tiden så hade jag 4.6. Så jag åt några kiwisar och min middag (var inte alls hungrig) så det blev soppa och knäckemacka.
Senare hade jag 10 i blodsocker och de kändes som jag hade 3. Tog ytterligare en kiwis och lite chips.

I morse vaknade jag med 13 och tog 7eh till min standardfrukost som jag annars brukar ta 4eh till;P Får se hur jag mår i eftermiddag.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sticka ner till skolan och träffa min bsgrupp:)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0