Recension

Jag vann en Bayer-mätare hos diabetesmannen.se (Jag vet inte hur man länkar). Men alltså vilken mätare! Stickorna Coutour hade jag sedan innan så de behövde jag inte hämta ut innan resan.
Den är:

  • Lätt
  • Smidig
  • Man kan ha den i sin nyckelring
  • Fodral som inte repar mätaren
  • Att få en översikt över alla sina bs-värden
  • Det bästa med den tycker jag är att man kan registrera alla bs och om det är föra/efter måltid på datorn och att den lyser i mörkret. Vilken skillnad! Tekniken går framåt=)

Åter igen, Tusen tack för en väl använd mätare. Kommer bli svårt att överträffa denna mätare.

Ha en bra tisdag/ Josefina


Kommentarer
Postat av: Joakim

Vad kul att du är sååå nöjd med mätaren. Mycket kul! Och tack för din kommentar!

2012-01-02 @ 21:32:38
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0