BAGGU

God morgon!
Solen skiner i skåneland, vilken lycka!! Så mkt energi!
Vaknade med ett värde på 9 och pumpen visade att jag skulle ta 5,8EH sen fick jag 12 i bs. Då ville jag ta extra insulin, men det tyckte inte pumpen. Men jag vill inte ligga på 12 i bs.

I em blir det Yoga och sedan blir det middag på stan med alla tjejer på någon uteservering. Så underbart! Hoppas mitt bs går ner.

Gissa vad detta är:



Snabbt svar: Tadaaa!



Nu har jag äntligen fått tag på min shoppingväska! Söt va!? Såklart blev det en rosaliknande färg.

Ha en fin dag!
/Josefina

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jo diabetes är inte alls kul någonstans! Känner du också att människor därute inte har en aning om vad diabetes egentligen är?



Dom flesta formar det som att det är hur enkelt som helst att leva med sjukdomen!!!

2011-04-19 @ 14:48:07
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0