Uppdatering

Hej alla ni! Jag har haft en hektisk vecka och jag har nu tagit min lärarexamen. Dock kommer jag läsa vidare till våren vilket ska bli spännande.
I helgen blev det utgång både i fredags och lördags för att fira tillsammans med några vänner. I veckan blir det kompletteringsvecka då man måste redigera sitt examensarbete efter examinatorns åsikter.
Kommer att jobba kvällar på ett extrajobb i veckan, samt att jag ska komma igång med träningen tänkte jag. Det behövs efter jul/nyårs-firande/examensarbete:)

Jag hade velat ändra min design/layout men jag är inte så bra på det. Någon som kan vägleda mig? 
Vad vill ni att jag skriver om här på bloggen förresten förrutom diabetes? Kom gärna med förslag:) 

Ha en fin dag/Josefina  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0