LCHF eller Herbalife?

Sitter och pratar i tele med brodern i Skåne. "snacka" om multitasking.

Häromdagen upptäckte jag till min stora förvåning att teststickorna var slut. Trodde att jag hade fler. Känner ni paniken jag fick!?
Dagen efter åkte jag snabbt och tidigt till apoteket och tog ut stickor. Vilken lycka=)

Jo, jag förstår inte detta...varje natt har jag vaknat och gått på toa, typ tre-fyra nätter i rad. vaknat på ett värde på 8 och ser i pumpen att jag har tagit 1,5 eh på natten. Lite lustigt sådär...så nu har jag höjt basalen. Min ssk sa att jag enbart ska göra små justeringar i taget. Hoppas på förbättring. Har alltid vaknat med ett bs på 5 ju...

I morse tog jag efter mumpens kolhydratsräkning(som jag alltid gör) men sen fick jag känning på det, men jag tror det beror på att jag gick PW 45min. Inte alltid man ska följa pumpens råd så tänk på det när du ska vara aktiv.

Jag har tänkt på att gå ner typ 7 kg då jag anser att jag har mkt bukfett som jag vill få bort. Detta tror jag gynnar min hälsa otroligt.
Någon som testat Herbalife? Hur mycket har ni isåfall gått ner?

Jag har varit och läst mycket om LCHF som Annika Dahlkvist skriver om. Den verkar vara bra. Hur mår ni när ni ätit efter LCHF? Hur mycket har ni gått ner?

Vad glad jag skulle bli om ngn vill svara mig=)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Joakim

LCHF!!!

2011-10-06 @ 22:55:48
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0