Om en vecka

Idag blir det plugg hela dagen! Ni kanske har märkt av att det är slutet på en kurs nu?:)


Innan jag åkte till Ikea igår så hade jag ett bs på 14 och pumpen visade att jag skulle ta 4. EH(?). Fick en dunderkänning på 2,7 någon timme senare och fick köpa någonting snabbt att dricka. Hela omgivningen snurrade och jag kände hur kallsvetttig jag blev. Kan inte minnas när jag senast hade så lågt.,, Underbara kompis som gick och hämtade drickan(cola) till mig. Hon blev så orolig! Kände knappt av cola-smaken för att allt går så snabbt när man har känning. Jag fick en rekyl på detta upp till 12 i bs.

Det blev massvis med ljus på Ikea till min kandelaber, ljusstakar, blockljus och doftljus:)

Snart ska jag ta mitt ducoral-vaccin och det är hallonsmak på det har jag för mig!

Om en vecka sitter jag på en buss till Landvettern:)

Vad ska ni göra för skoj idag?

/Josefina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0