Skola

Igårkväll efter jobbet hade jag 4.5 i bs. Men 17 innan så pumpen visade att jag skulle ta 3EH. Men det lustiga är att jag skulle ta 4 EH till min middag innan  jobb...sen får jag så högt efter och eftersom jag kolhyrdatsräknar så är det inte mer än det som ska ges insulin till. Lustigt ellerhur!? Aja. Vaknade med ett fint värde på 5.6 och ska snart äta frukost för att sedan bege mig till skolan för att gå igenom vår gestaltning som vi ska ha i morgon. NERVÖST!

Vi ska gestalta ett föräldramöte, men skoj ska det bli=)
Ikväll blir det träning och det ska bli skönt att träna bort min träningsvärk som jag fick i tisdags. Det är så sjuuukt vilken träningsvärk jag fick.

Helgen ska spenderas med fina vänner, tvätt,matlagning och plugg. Är inte simtränare i helgen så jag får sooovmorgon!!
Jag hade SÅ gärna velat åka till min kompis födelsedagsfest men det är några timmar på tåg att åka=(

Ha en bra dag:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0