Stubbe

Hej!
Hur mår ni idag?
Själv så har jag åkt på en däng av virus. Vore ju konstigt om jag inte åkt på något eftersom jag har kontakt med så mycket barn i min omgivning och kompisar som är sjuka.
Natten har bestått av att snora ner en halv toalettrulle. (Hade inga snytnäsdukar hemma), Vaknade med ett värde på 6,7. Gött!
I natt så lossnade nålen förresten för jag rullade mig på mage och plastfliken och nålen åkte med. Aj. Jag fick genast gå upp och byta och passade på att testa sockret. Då låg jag på 14 i bs och fick ta 4 EH. Kanske därför jag vaknade med så bra värde.

Idag har jag rensat ur garderoben och strurkturerat upp på mitt rum osv. Satte ín påskris, ska bara sätta dit fjädrar också. Fick även alla mina vinterkläder tvättade och vinterskorna putsade inför en sesong i garderoben.

Sen hittade jag en stubbe på tomten som jag ska göra ett avlastningsbord av. Tvättade av den och nu ligger den på tork, därefter ska jag måla den vit. Kan vara snyggt att ha brevid en fåtölj eller soffa som avlastningsbord.

Nu ska jag kurrera mig resten av dagen! Känner mig matt.

Ha en fin dag allihopa. Må gott/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0