Påsk

Hej!
Glad påsk på er! Hoppas ni fått något påskägg.
Själv firade jag påsken i K-stad med hela tjocka släkten. Men en massa ätande. Legat från 6-11 hela hela dagen igår. Underbart! Idag hände de ngt däremot... jag fick inte i mig något insulin, slangen tror jag blev böjd eller den blev helt vit inuti så jag var uppe på ett värde på 19 idag. Usch vad jag mådde dåligt.
Nu har jag 11 i bs. Dock tog jag två metformin så jag vet inte ur lågt jag kommer få......
Igår blev det en utgång med tjejerna och det blev Bhof som vanligt :)

Ikväll blir det ytterligare en påskmiddag med familjen hi hi dessa påsktider.

Idag har jag jobbat på min bränna, så härligt..jag är så ljus och blir röd direkt men sen kommer de bruna:) Underbara väder, det har varit efterlängtat!!

Nu ska jag iväg och handla lite till middagen.
Ha en trevlig dag och fortsatt bra påsk!

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0