GALA!

Hej och god morgon!

Efter en förmiddag med bara plugg och städ ska jag snart hoppa in i duschen för att göra mig iordning.
Ska vara på Brewhouse kl 13 och förbereda.
Gå gärna in och kolla www.endavagen.blogg.se. Jag var i Kenya för 1,5 år sedan på praktik med 16 andra från klassen. Nu har vi kämpat sedan dess med att få ihop pengar för att starta en skola. Läs gärna på bloggen om vår byggnation. Det är på rätt väg iallafall!
Så ikväll har vi en gala med kända artister för att få ihop pengar för fortsatt byggande av en gymnasieskola i Kenya.

Jag vaknade med ett värde på 7,1. Helt ok men har varit bättre. Jag tror jag har för lite insulin på natten. Men om jag skulle tränat igår så hade jag haft ännu bättre värde. Igår vaknade jag med ett ärde på 14. Lustigt, men iofs åt jag hamburgare och drack ett glas vin. Så kanske därför? Jobbigt att börja en dag så högt, men som väl var så tränade jag på förmiddagen så det gick ner. Men sen fick jag högt igen efter lunch. Åt bara en macka till lunch så jag förstår ingenting ibland. Kanske stress-endorfiner som gör att bs går upp.

Jag bjuder från en bild från Oslo (Aker brygge) för två helger sedan


Detta fina vårväder har följt med hem! Så härligt!!
Ha en fin måndag!

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0