Sommar

F: Te med mjölk+två sukketter, knäckebröd med ost+sylt, 1/5dl lättfil med musli och blåbär.
Mellanmål: Frukt
L: Pastagratäng; fiberpasta, broccoli, morötter, kassler, ostsås 8%ig. Vatten.
Mellanmål: Frukt
M: Kyckling, potatisklyftor. Halvt äpple
Kväll/mellanmål: Banan.

Träning:
Rask promenad i 1,5h. el. simning, cross?

Rask promenad i 1 h....Fick Känning...3.9 mitt i promenaden, tog en druvsockerbit sen fick jag ännu lägre, blodsockret sjunker ju succesivt. Så jag va tvungen att köpa en MER.
Vid tre-tiden=mellanmål så åt jag en knäckemacka med kaviar på+en banan.
Jag var ganska hungrig faktiskt...borde väl sänka mitt insulin kanske?

Middagsmålet bestod av tre kycklingklubbor och 1dl potatisklyftor, därefter ett halvt äpple.
Nu ska jag ta lite blåbär med mjölk.Mums! Sen pluggdax.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0