OAnti och inspiration

Vet ni vad...jag va så på dåligt humör innan, men det är bättre nu så därför måste jag skriva igen så det inte smittar av sig alltför mycket;) Å jag fick ångest hi hi!
Jag har iaf köpt ett Id-smink startpaket idag! Gött! Äntligen.
Och så har jag tvättat  3 timmar. Bara det gör mig anti;) Men sen baka jag semlor;P eller de e bara bullar änsålänge. Trevligt att ha hemma när man får besök!
Nu har jag precis fått i mig lite lunch bestående av knäckebröd och fil med flingor. jag skulle ju ta min pasta. men det blev inte så. Inte så hungrig. Snart ska jag iväg och träna lite.
Crosstrainern sen lite styrka och stretching.
Jo igår förresten så köpte jag en rosa adidas munktröja och ett par asics skor. Göött. Märks de att jag fått csn eller?;P
Nu har jag bara skidställ som jag också ska köpa och min andra munk-tröja. Jag ska ju läsa idrott denna terminen och då blir de ju massa inköpt av träningskläder men de e skönt å ha:)

Önska mig lycka till på träningen;P Miiina skor förresten

Sen en annan sak, om ni ska dricka cider, då köp denhär; Sockerfri och allt. Höjer inte blodsockret och det är 4,5% om jag inte har helt fel för mig.

En sista sak...gå inte på www.chokladpralin.se och beställ sockerfria saker. De ska nog jag göra så jag har de till nästa helg;P

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0