study

Hej mina vänner!
Nu är jag mitt uppe i mitt tentaplugg...jag sitter hemma och gör inget annat. Skoj liv.  Men snart e de jullov=)
Ikväll spelar Rögle hockeymatch. ganska spännande. Dem ligger ganska bra till. Min bästis bror spelar där.

Jag plugga till 1 i natt och vakna inte förrän 11. Jag våga inte testa mitt blodsocker. Mamma sa att hon ringt massa gånger men jag hade inte vaknat av signalerna. Då har jag alltså inte fått ngt insulin på 17h. Inte bra. inte bra. dock ligger jag ju still så inget händer. Jaha men de fick bli en brunch. Eftersom jag var hemma och plugga tog jag lite mer insulin till maten eftersom jag är stillasittandes.
När mamma kom hem med bilen var jag tvungen att åka till vårdcentralen och ta vaccin mot svininfluensan, därefter blev det en långpromenad:) skönt! Jag tog lite extra måltidsinsulin för det blev potatismos och det är så snabba kolhydrater, visserligen äter jag inte mycket av det men ändå. Mamma och jag åkte sen iväg och sola.
Jag testa mitt blodsocker och låg över 10 nu så ja tog 3E. Nu sitter jag här och äter läkerol:) Mumsi.

Nu ska jag plugga vidare, men det blir inte lika sent som igår...för då vaknar jag lika sent och då blir de ingen bra dag:(

God natt! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0